האזינו • אייכלר: "נתניהו פוגע במיליון מצביעי ליכוד"

    ישראל פריי 1 Comment on האזינו • אייכלר: "נתניהו פוגע במיליון מצביעי ליכוד"
    7:54
    05.05.24
    חדשות קול חי No Comments on ארה"ב מבהירה: לא ייחתם הסכם הגנה עם סעודיה ללא ישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חוק השידור הציבורי, ממשיך להסעיר את המערכת הפוליטית. חה״כ ישראל אייכלר הצליח להכניס תיקון בחוק הקורא להימנע מהבעת דעות חד צדדיות, אך נתקל בהתנגדות חסרת תקדים של אנשי תקשורת הטוענים לסתימת פיות. אמש (מוצ״ש) הגיש השר אופיר אקוניס לראש הממשלה מכתב התפטרות מאחריותו על רשות השידור, לאחר שראש הממשלה התערב בתיקון, והודיע כי ידאג להוצאת הסעיף מהחוק.

    בראיון שהעניק הבוקר חה״כ ישראל אייכלר ל״מדברים אקטואליה״ עם בצלאל קאהן ודוד חכם, אמר אייכלר: "השידור הציבורי חייב להיות הכי מקצועי, חייבים להביע בו דעות שמקובלות על כולם, או לחילופין, להציג דעה נוספת״.

    הוא התייחס להבדלים בין התחנות הפרטיות לבין השידור הציבורי: ״רדיו קול חי הפסיד 20 מיליון ש״ח בעשר שנות הקמתו, ע״מ שנוכל להביע כאן את דעתינו. כל מערכות העיתונים מקיזים דם כדי לכלכל את העיתונאים שיוכלו לפרוס את האג׳נדה שלהם. השידור הציבורי – לעומתם – ממומן כולו ע״י הכסף של כולנו. אתה לא יכול לשלם אגרת רכב, בלי ששילמת בתוכו את אגרת הרדיו״.

    למרות שאייכלר טען כי רוב השדרנים בשידור הציבורי, מתנהלים בהגיונות וביושרה, הוא תקף בחריפות את המצב בו הכסף הציבורי מממן הבעות דעות והשלטת אג׳נדות שלרוב פועלות נגד המיעוטים, בעיקר החרדים והמתנחלים. הוא מנה מספר דוגמאות לסיקור חד צדדי, ואמר ש״כל פעם כשאני שומע בתקשורת שמדווחים על חרדי, אני נכנס לחרדות ולכוננות ספיגה״.

    חה״כ אייכלר פנה לראש הממשלה נתניהו: ״מי שנפל בקרב הוא נתניהו, הוא הכי סובל מהתנהלות התקשורת. אם נתניהו ייכנע, הוא הראשון שיינזק. נתניהו נכנע ללחץ התקשורתי״. הוא קרא לראש הממשלה שלא לסכל את תיקון החוק: ״נתניהו פוגע במיליון מצביעי ליכוד, ובמיליון מצביעי מפלגות הימין״.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הוא רהוט. אייכלר. עלה והצלח אוהבים אותך. ..